[娛樂] Ana R.兩點任睇 撼警鐘胸

Ana R.兩點任睇 撼警鐘胸 2012-05-24
Ana R.黑喱露點撐黑超韋哥


Ana R.當眾露點:Sorry,我都唔想!


[轉載/Youtube] Ana R.前晚與好姊妹Jessica C.結伴出席《黑超特警組3》首映,兩人齊齊以黑色喱士上陣,大玩透視誘惑,真空的Ana R.更大方透點,把瞓身以超deep V博宣傳的袁彌明完全比下去。

電影《黑超特警組3》前晚在金鐘舉行首映禮,邀得宣萱、Ana R.、Jessica C.、Joycelyn與丈夫Anthony、袁彌明等到場支持。向來不吝惜美好身材的Ana R.及Jessica C.齊齊以透視裝現身,自言是「woman in black lace」打扮。

上衣不停移位
由於Ana R.的上衣太鬆,邊行邊滑落,胸前兩點在黑喱士下若隱若現,得悉露點後,她更大方笑謂:「Sorry,我冇心要露出嚟㗎。我同Jessica平日都會一齊去睇戲,不過當然唔會打扮成咁。」Ana R.指她弟弟與男主角韋史密夫很相似,同樣擁有黝黑皮膚又搞笑。

宣萱被屈隆胸
轉戰商界的袁彌明,最近積極從政更有意參選立法會選舉,前晚她以超deep V現身:「我着成咁係要話畀大家知,我今次真係毫無保留博到盡,有意去參選立法會議員,不過我唔會性感拉票,驚唔可以討好到市民,呢次係最後一次咁性感。」可惜超deep V亦不及Ana R.的透點搶鏡,未能成功博宣傳。
忙於在內地拍劇的宣萱,早前被美容公司暗示隆過胸,她直言當時有嬲:「我唔係介意隆胸,但真係冇做過,感覺好侮辱我,唔會接受呢啲行為,離開咗公司(TVB)遇多咗呢啲嘢,不過經一事長一智。」
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts (Last 7 days)