[娛樂] 陳七爆房雙嬌 Emily暴紅認錯 Toby恨閃婚

Emily疑背男友約陳七


陳七爆房雙嬌各取所需 Emily暴紅認錯  Toby恨閃婚


Toby:唔會後悔
爆房Emily認錯 祝福陳七


[轉載/Youtube]愛情遊戲容不下三角關係,爛滾球星陳肇麒(陳七)上月背模女友劉雅婷(Toby),偷嗒其模姊妹張可義(Emily),陳七一次爆房令其清袋,失去事業愛情的他大前晚在澳門重施爆房秘技向正印Toby箍煲,獲女友力撐嫁得過。出局小三Emily昨日收起風騷認錯,力求陳七及Toby原諒,鬧劇暫且落幕!

現年23歲的模張可義上月中在天后維多利亞時鐘酒店,跟前南華球員陳肇麒爆房100分鐘,成功上位,事件曝光即被陳七正印劉雅婷踢爆撬牆腳。Emily昨日在爆房地點附近的維多利亞公園受訪,她既為自己辯護,也承認爆房事件傷透了陳七及Toby,願向兩人誠意道歉。

「靚仔冇安全感」
對於陳七和Toby大前晚被發現在澳門甜蜜爆房箍煲,Emily尷尬說:「恭喜佢地哋,兩個相愛嘅人好番。喺件事(爆房)之後,我哋冇聯絡,我承認自己處理得唔好,成件事要向兩位道歉,我唔係有心想做啲乜嘢傷害佢哋。」Emily又衷心祝福陳七和Toby有情人終成眷屬:「佢哋結婚我都想做人情,請飲會去,但要問番佢哋先。」
Emily直認恨拍拖兼恨嫁,她說:「30歲前嫁啦,我恨拍拖,想有男朋友照顧,我可以好依賴人,冇男友時就靠自己。」Emily又說擇偶條件忌靚仔:「靚仔冇安全感,我鍾意年紀大啲嘅男人,因為成熟穩重啲,可以教到我嘢。」她表示只拍過兩次拖,陳七不計算在內。

曾多次約會陳七
爆房事件始終是Emily死穴,她雖強調當晚沒事發生,但回應時仍驚青說:「我冇承認都冇否認,信我嘅人自然會信,件事只係同屋企人交代,呢件事唔再回應。」Emily又自爆當晚不是第一次跟陳七單獨約會,她說:「去過幾次,冇話邊個約邊個,雙向嘅,錯在自己冇問清楚。」她形容事件是誤會一場,陳七和女友復合,Emily在事件賺得知名度,總算錯有錯着。

陳七拖女五星級爆房 2012-06-07
情侶手繩綁女友過大海 陳七五星級爆房


[轉載/Youtube]因偷食爆房煲煙遭模女友劉雅婷(Toby)及老闆羅傑承遺棄、慘變雙失青年的26歲球星陳肇麒(陳七),最近洗心革面,據知他多次向女友道歉,前晚更趁Toby到澳門工作,實行人盯人戰術箍煲,今次陳七還帶女友豪住五星級酒店,相比之前偷食的維多利亞時鐘酒店,箍煲誠意,路人皆見,成功非偶然!

陳肇麒上月13日英超煞科大戰之夜,背住正印女友劉雅婷,拖Toby的好姊妹Emily到天后維多利亞時鐘酒店爆房,在酒店溫存100分鐘,換來雙失青年身份,因煲煙影響球員形象,不但即時被南華球隊老闆羅傑承替他退選「香港足球明星選舉」,及後更被解約。
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts (Last 7 days)