[娛樂] 周秀娜叫男友投入床戲

男友隔Bra推Mia胸 娜姐:咁益佢 2012-06-03
周秀娜叫男友投入床戲


[轉載/Youtube]周秀娜(Chrissie)和王麗嘉(Rika)昨日在尖沙嘴出席服裝店開幕活動,余曉彤(Hidy)因食錯東西入院而臨時缺席。Chrissie早前為拍戲未能與男友陳偉成(Avis)一起慶祝生日,她說:「其實我哋係同月生日,但大家都忙,睇吓今晚可唔可以一齊食飯。我知佢拍戲辛苦,佢生日我都有送補品同埋『遙控』送生日蛋糕畀佢。」
Avis與陳靜儀(Mia)在新片中有不少激烈床戲,Chrissie對此笑說:「咁益佢?我都知道佢鍾意打保齡球,應該OK嘅。」她表示不擔心男友「打保齡球」打上癮和假戲真做,她說:「我叫佢投入啲,如果之後抽離唔到,我都幫唔到佢。」
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts (Last 7 days)