[娛樂] 詹瑞文同老婆分居涉及小三?

詹sir小三 係老婆老友? 2012-07-16
同老婆分居涉及小三? 詹瑞文被指黐人妻


[轉載/Youtube]詹瑞文(詹Sir)早前承認與結婚多年的太太甄詠蓓分居一年,並透露是因工作上意見分岐而要分開,與第三者無關,雙方仍維持好朋友關係,不過昨日有讀者報料指詹Sir有第三者Amenda,她更是有夫之婦,而四角關係複雜才令婚姻出現問題,但詹Sir否認其事。

本報昨日收到讀者報料,指詹Sir與太太婚姻出現問題,並非如詹Sir口中所說與第三者無關,更直指他的第三者名叫Amenda,而Amenda是有夫之婦,她為接近詹Sir而搬到紅磡區,令原本只是詹Sir與甄詠蓓兩個人的事,變得更加複雜。

「係公司同事」
記者昨日致電甄詠蓓,求證是否因出現第三者才跟詹Sir分居,甄詠蓓在電話中輕鬆的說:「我要講嘅都講晒,Amenda係公司嘅同事,交番畀詹Sir答,總之我同詹Sir嘅關係好好,仲係好朋友。」

搬屋個人選擇
記者之後再致電詹Sir,他亦否認有第三者這回事,並要求記者代為澄清,他說:「呢一年內嘅經歷唔簡單,我唔想牽涉新嘅人事關係,唔想影響到太太同其他人,我要澄清冇第三者呢件事,Amenda係我嘅同事,我同太太同Amenda係十幾年嘅朋友。」
對於有指Amenda搬屋為親近他,詹Sir強調這些事純屬其個人選擇,與他完全無關,他說:「我同我公司十幾個同事都好close,全部都係出生入死,所以我唔想報道出咗嚟會影響到士氣。」
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts (Last 7 days)