[娛樂] 聞「車震」崩潰 苟芸慧灑淚否認

被指與天華車震 激嬲父母 苟芸慧喊得凄凉
2012-08-23


[轉載/Youtube]無綫上位花旦苟芸慧近日緋聞纏身,緋聞男友越傳越多,近日有報道指她與已婚的謝天華玩車震,前晚苟芸慧出席《飛虎》慶功宴,提到車震時即委屈得熱淚盈眶,最慘連雙親都信以為真,以為愛女亂搞男女關係。

現年29歲的苟芸慧被無綫力捧,一劇接一劇,其緋聞也接踵而來,先後傳出嗲暈視帝鄭嘉穎、小生陳豪、曹永廉、蕭正楠和梁烈唯等,地位直逼「姣佘」佘詩曼。日前有報道指她與已婚的謝天華車震,雙親信以為真,但事實上兩人只是在拍攝新劇《法網狙擊》。

「佢哋開始唔信我」
緋聞成尺厚的苟芸慧前晚與《飛虎》演員到電視城出席行政主席梁乃鵬宴請的慶功宴,當提到車震兩字時,苟芸慧即忍不住委屈落淚,更越說越激動,狂滴眼淚說:「真係好委屈,多謝大家關心,明白為咗工作先咁寫,人有底線,唔好傷害屋企人,真係好無辜,自己為咗工作,搞到家人好唔開心,我都覺得好辛苦,我唔係在乎點睇我,我接受唔到父母唔開心。」
苟芸慧直言為了今次事件要向父母解釋,身在加拿大的父母更打長途電話質問女兒發生甚麼事,她無奈說:「擔心我好正常,一單接一單負面新聞,佢哋唔明白呢個圈,咁多單嘢,佢哋開始唔信我,所以我覺得好傷心,我冇亂搞男女關係,不過家呢個level唔係我走唔做就可以解決,反而要勇敢面對呢個話題,畀父母返嚟住,等佢哋明白我工作性質。」她表示因仍要拍劇,未能請假,但她強調自己專業,會將情緒和工作分開。
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts (Last 7 days)