[娛樂] 羅力威 Intimate Live 嘉賓古巨基

羅力威處女騷 摸J玩巨基 2012-08-03
羅力威被摸唔敢望


羅力威遭性感女舞伴摸下體


羅力威前晚開始在九展Music Zone舉行五場音樂會,並請來同公司的大師兄古巨基任嘉賓,一起合唱《獨男》。事後基仔大讚他歌聲有感染力:「我相信佢儲多啲歌,兩年後可以上紅館,大家唔好睇佢咁怕醜,其實佢好鬼馬。」

音樂會上羅力威演繹了林峯的《Let's get wet》,其間女舞蹈員雙手不停摸索,一度觸及其重要部位。

羅力威受訪時解釋女舞蹈員沒有掂到他:「我真係feel唔到佢摸我,佢好專業,反而我就唔敢望佢,因為佢着到咁,我驚我亂望好唔禮貌。」事前有否向緋聞女友羽翹備案?羅力威說:「我唔知佢知唔知喎。」
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts (Last 7 days)