[娛樂] 環球膠歌討好中央 網友插爆

環球膠歌討好中央 網友插爆 2012-06-06
環球回歸歌網民鬧擦鞋  李克勤:愛國冇唔妥


李克勤為講波瞓柴房


難忘時刻


[轉載/Youtube]上嗰月環球出咗隻慶祝香港回歸15周年嘅歌《難忘時刻》,諗住想討好中央,可惜如意算盤打唔響,MV放上YouTube後劣評如潮,俾網民怒插,更有人揶揄首歌應改做《淪陷時刻》。

六四剛完,七一未到,環球呢首《難忘時刻》,由樂隊Mr.作曲,主唱有譚詠麟、李克勤、陳奕迅、Mr.同吳雨霏等。環球話希望歌曲可以引起市民共鳴,MV畫面出現97年回歸典禮,跑馬拉松,習近平訪港同今年行政長官選舉等片段,一味唱好繁榮,有如洗腦式國民教育。

Mr.被鬧冇靈魂
不過網民對MV似乎唔多有共鳴,因為MV自放上YouTube後,引來不少網民怒罵環球擦鞋,網上有20,000多點擊率,但負評接近2,000個,矛頭直指作曲的Mr.,話佢哋為錢冇晒獨立精神,又冇靈魂嘅樂隊;當年參加過《民主歌聲獻中華》嘅譚詠麟同李克勤亦被網民狂插。對於首歌被人狂轟,Mr.透過環球唱片公司發言人話:「首歌係公司安排,我哋好尊重言論自由,只係做好自己本份。」
李克勤噚日獲港台委任「太陽Daddy」,講到《難忘時刻》俾網民鬧爆,克勤話:「我冇睇留言,身為國家公民愛自己國家冇乜唔妥,呢首歌每個人都有唔同睇法,做首歌出發點係好。」

難忘時刻 - 慶祝香港回歸15周年獻禮歌曲
作曲:Mr. 作詞:Mr. 劉卓輝

群星:
Believe In Our Dreams
由你我夢想一一建立
難過也渡過 哪怕 未來 一切變改 Oh Yeah
回歸 舊時 讓笑淚 像往事如煙
我愛我家仍然 在那天在這天 未變
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts (Last 7 days)