[娛樂] Mia同情陳七 寸連詩雅:喊係冇用

Mia同情陳七 寸連詩雅:喊係冇用 2012-06-03
Mia改口同情陳七


Mia寄語連詩雅放眼未來


[轉載/Youtube]媽模陳靜儀(Mia)前晚在旺角街頭為歐國盃宣傳,他穿上橙色低胸背心襯熱褲,露出四吋深長事業線,吸引半百龍友爭相影相。問Mia可擔心被人搏懵?她說:「唔怕,有同事同大會保安陪我。」對於早前陳靜(DaDa)在內地夜場登台時被人抽水,Mia說:「內地朋友係比較熱情,但都好守禮,希望之後可以搵多位男拍檔陪我一齊打碟。」

Mia自言喜歡看足球賽事:「今屆歐國盃我支持英格蘭,我特別鍾意謝拉特,佢同我一樣有小朋友,好man又顧家。」另外,談到曾與Mia傳緋聞的陳肇麒(陳七)被球會解約,Mia早前揶揄他可入煙草業發展,但前晚就改口風:「戥佢唔開心,大家始終係朋友,希望佢快啲搵到嘢做。」
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts (Last 7 days)