[娛樂] 劉美君鬧爆TBB:做老翻

劉美君鬧爆TVB:做老翻 2012-06-28
「將拍嘅嘢出DVD賺錢」劉美君轟無錢做老翻


[轉載/Youtube]無綫同五大唱片公司因為版稅搞到反目,最終總算搞掂,不過關係不復當年,近日無綫同五大之一嘅環球因簽備忘錄又搞到不歡而散,要歌星唔可以亮相其他同類型節目,同埋歌星嘅表演版權歸無綫,結果先激嬲唱片公司。

藝人不被尊重
環球旗下歌手劉美君噚日到商台宣傳新碟,對於環球同無綫風波不斷,佢力撐公司:「我唔知自己上唔上得無綫,但呢個問題係咪咁重要?我嗰陣做《超級巨聲》又係撞正出唱片,但銷量唔見好好,唔上反而賣多咗。」
劉美君指當日為無綫做主持,想有機會宣傳唱片,但老實不客氣指無綫根本冇幫佢出過力,佢自嘲可能未夠級數。講到支持公司,劉美君解釋:「我哋上去宣傳,錢已經唔多,但係佢哋會將拍咗嘅嘢出DVD賺錢,我哋又冇收錢,我只係對事,呢啲同做翻版有乜嘢分別。」
出言咁大膽直接,唔怕一世被無綫列入黑名單?劉美君話:「有乜所謂,我有城市電訊、now同有線,佢哋啲節目好玩咁多,我不知幾鍾意呢幾個電視台,佢哋當我係人,當你係藝人咁尊重你。」
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts (Last 7 days)