[娛樂] 陳奕迅被深圳女粉絲強逼減肥

Eason造人:幾分鐘搞掂 2012-05-30
陳奕迅幾分鐘造人


陳奕迅被深圳女粉絲強逼減肥


[轉載/Youtube]陳奕迅(Eason)昨日到深圳舉行記者會,為7月7日在深圳體育中心舉行「Duo巡迴演唱會」宣傳,即場請兩位fans上台唱Eason的歌,女fans讚他唱歌時很情深,但卻嫌他肥,認真搞笑。
少做運動
Eason已舉行50多場巡迴演唱會,是否挑戰張學友?Eason謂:「我梗係唔得,佢做一年嘅,我要做五年。」歌酬有否增加?Eason搞爛gag笑說:「我唔要GaGa,我要加價。」
提到女歌迷嫌他肥,Eason表示:「咁即係對我有要求,之前因為腳傷冇做運動啫。」他透露大約會演共70場巡迴個唱,豈非沒有時間造人?Eason又笑說:「造人幾分鐘就得。」咁快?他笑說︰「關你乜事,男人真係幸福,女人陀仔就要10個月喇。」
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts (Last 7 days)