[娛樂] 曲赤:連詩雅爛蒲 諒解陸永

曲赤爆連詩雅拍緊拖照蒲
曲赤:連詩雅爛蒲 諒解陸永2012-06-01


曲赤不忍連詩雅喊講Sorry


爛蒲連詩雅 媾盡19仔 2012-05-31
爛蒲連詩雅19仔威震夜場

連詩雅最近捲入舊愛Rapper曲赤的慾照風波中,連詩雅前日聲淚俱下承認年少無知愛錯郎,並默認16歲拍拖已跟曲赤發生性行為。視陳冠希為偶像的連詩雅,原來和他一樣喜愛「集郵」,除了曲赤之外,本報發現她由08年開始短短4年間連19仔,包括關楚耀、王浩信和Miki的永安太子爺男友郭永淳等,戰績彪炳,威震夜場!

慾女連詩雅爆喊 認16歲「搞過」 2012-05-30
16歲拍拖乜都做齊 連詩雅哭訴信錯曲赤


連詩雅哭訴無知愛上曲赤
2012/05/29


查篤撐直擊連詩雅交代情慾照記者會
2012/05/29


老婆婚前舌戰 Rap仔慾照流出 陸永:我太太好慘
老婆戰舌王洩慾照 陸永鬧爆


慾照流出 曲赤連嗒連詩雅陸永妻


[轉載/Youtube]連詩雅被雜誌爆出與Hiphop友曲赤嘅親密不雅照,佢今日召開記者會交代事件。佢承認16歲與曲赤拍拖一年,亦默認曾與曲赤做過「情侶都會做」嘅事,但就唔知道點解啲相­會洩漏出嚟,對於相片被公開,連詩雅感到非常唔開心。

近日人氣不錯的連詩雅,當年與舊愛Rapper曲赤的舌戰慾照流出,昨日她舉行記者會,聲淚俱下堅稱該批慾照只有男方擁有,又暗認當年16歲的她曾跟曲赤有性行為,連詩雅亦坦認有跟其他男友影過親密照,但深信不會流出。

近日流出一批連詩雅與陸永老婆Rainah早年分別跟Rapper曲赤的激情舌戰及情慾相,連詩雅昨日由經理人公司老闆鄒世龍及唱片公司華納高層Gordon陪同下,在紅磡的唱片公司舉行記者會交代事件。連詩雅說:「我要承擔細個做過嘅事,我承認同相中男仔拍過拖,影咗較親密嘅照片。」

默認發生性行為
連詩雅表示不想追究,但堅稱沒有該輯慾照,只有男方擁有,會否由他流出相片?連詩雅說:「我唔想咁去諗人,相信人好一面。」她稱分手後已沒聯絡曲赤,事件後男方亦沒找她。
連詩雅透露16歲和曲赤拍拖,約一年後分手。提到曲赤承認跟連詩雅發生過性行為,她默認說:「我同佢男女朋友會做嘅都有做過。」男方似乎隱喻有更激情慾照?連詩雅激動說:「我唔想再研究點發生,有啲失望唔開心,好突然。」說時已淚如雨下,又表示不認識Rainah。陸永指曲赤以慾照宣傳?連詩雅說:「唔想咁諗,當時好愛好相信佢先影,冇話後唔後悔。」會否擔心其他男友流出親密相?她稱:「唔會,拍拖影親密相一定有影。」

曲赤自稱受害者
曲赤昨在電話訪問中依然強調:「三個當事人都有呢啲相,我同Rainah當年都有upload過呢啲相上facebook,擺咗一段時間先剷走,總之流出街嘅可能性乜都有。」對於被指搞陸永老婆,他激動說:「影嗰啲相時大家都單身,佢未識陸永,俾人咁話真係好無奈。」曲赤強調自己也是受害者,絕不是自我宣傳。
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts (Last 7 days)