[娛樂] 周柏豪自爆露毛裸照 撐連詩雅

柏豪自爆露毛裸照 撐連詩雅 2012-06-05
維護連詩雅遭狂插 周柏豪自爆同猛男影裸照


周柏豪愛更衣室影裸照


[轉載/Youtube]周柏豪早前在微博力撐師妹連詩雅慾照事件,因而被網民狂轟撐錯人,對師妹憐愛有加的柏豪,為免連詩雅再被追問事件,前晚兩人出席活動時,柏豪繼續硬挺師妹,並不惜自揭曾拍裸照,又自爆想在鬧市裸跑以轉移大眾的視線,認真廿四孝師兄。

現年26歲的周柏豪和22歲的師妹連詩雅前晚到九展出席「業餘飛鏢聯賽嘉年華」活動,柏豪因在微博留言力撐拍慾照的連詩雅而被網友狂鬧。

更衣室大解放
柏豪自言有人已向他報告,但他沒有看有關留言,他說:「入行咁耐識選擇聽定唔聽,冇影響心情。我入行後先識佢,覺得佢好畀心機做嘢、好學同做音樂,喺我面前好乖,一定支持佢。」
深得師兄力挺的連詩雅大為感動,並表示要請食飯答謝柏豪及所有公司同事,她自言從未試過做一份工作所有同事都力撐自己,大家關係就像一家人,令她十分開心。身旁的柏豪為免師妹被記者追問,不惜自爆曾與同性在更衣室內拍疑似裸照,他說:「嗰啲係以前嘅嘢,每個人都影過好多好樣衰嘅相,我都有,你哋問我啲朋友攞,我最激係男同男影,喺更衣室鬥影,唔係親密。」

裸跑轉移視線
至於是否裸照,柏豪直認都可以這樣說,並強調並非因為身軀見得人,只要影出來沒肚腩夠靚就得,他笑說:「做乜講呢啲嘢,總之佢(連詩雅)影嗰時係細路仔,家好似抹殺咗佢努力工作,嗰日佢喺公司開記招,我仲提議不如我去時代裸跑轉移視線,不過講就天下無敵。」
連詩雅即笑指師兄裸跑及裸體都不好,以免冷親。柏豪亦覺得現時科技發達,四周圍都可以拍到照片,不單止藝人,所有人都要小心及不要信錯人。
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts (Last 7 days)