[娛樂] Paul爆粗嚇傳媒 唔like被指唔滿座

Paul爆粗嚇傳媒 唔like被指唔滿座 2012-07-18
不忿被指唔滿座 亂翻舊賬 黃貫中爆粗嚇記者

黃貫中(Paul)多年嚟同記者關係相當唔錯,但係自早前被記者追問佢同基督徒女友朱茵未婚懷孕,再加埋有報道話佢日前喺紅館開騷入座率只有七成,又嫌報道篇幅細後,Paul近日竟然狂鬧記者。

Paul 尾場發老脾 咒自己車死
Paul尾場騷爆粗流馬尿 2012-07-16


[轉載/Youtube]Beyond靈魂人物黃家駒雖然離開咗19年,不過佢嘅精神仍牽動歌迷心靈,何況當年同佢合作無間嘅隊友黃貫中( Paul)。
前晚完成一連兩場紅館個唱嘅 Paul獻唱《情人》時,連身邊結他手老占都感動到喊起來, Paul衝口而出話:「黐 X線」,但平時硬朗嘅 Paul突然感性起來,佢話一直好少提起家駒係怕捱唔住,仲讚家駒精神不滅。

保怡趕到合唱
點知當 Paul以寫畀家駒嘅歌《不見不散》作結尾歌時,終於忍唔住流淚,佢仲大聲講:「流馬尿有乜所謂!」林保怡終於趕到喺尾場現身,會合黃德斌同陳豪、 Paul唱《年少無知》。
對於有報道話頭場入座率得七成同報道嘅版面細, Paul喺慶功宴發火話:「我用咗30幾年做音樂,若果覺得黃貫中係垃圾都好,但我仲企喺度,咁多年不停挖苦我有乜居心?整死我你哋開乜?希望你哋搵到第二個黃貫中。」記者解釋頭場報道只趕頭15分鐘, Paul說:「吓,當我誤會囉,咁我正仆街,出街俾車車死。」 Paul又話寧願唔好登都唔要篇幅咁細,感覺好沮喪。
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts (Last 7 days)