[娛樂] 詹瑞文龍心上身 誘女埋身

詹Sir挑機龍心做膠椅 2012-06-14
詹瑞文龍心上身 誘女埋身


[轉載/Youtube]詹瑞文下周四起於文化中心舉行10場舞台劇《硬膠先生勇救核心價值》,今次他會一人分飾50個角色,可說是一個大挑戰。當中部份角色會預早拍片以短片形式出現,日前詹Sir扮演了近日言行出位的維園霆鋒龍心,於新蒲崗出巡引來女途人邀請玩自拍。

詹瑞文日前化身成近日經常見報的維園霆鋒龍心,為舞台劇《硬膠先生勇救核心價值》拍攝短片。詹Sir透露劇中會有報新聞環節,報道「硬膠霆瘋」的動向,而新聞的標題為「維園霆瘋發噏風,舉起張凳兩粒鐘」。談到演維園霆鋒,詹Sir說:「我呢個霆瘋係會乜都鬧,因為香港人壓力太大,唔鬧晒出嚟就真係會變瘋。」

唔怕踩場
對於維園霆鋒近來的言行,包括涉嫌於網上電台節目抽水一事,詹Sir表示都有留意,他說:「我唔會判斷佢有冇事,我只會話佢飄忽,其實佢都不知幾清醒,特別係同人嗌交時佢好有條理。啲途人偷拍佢時,佢又好敏感知人哋影緊佢,所以都唔知佢係點嘅一個人。」
問詹Sir會否擔心被龍心指他抽水或到演出場地踩場?他笑說:「如果佢要嚟我都阻佢唔到,我成日都俾人話抽水㗎啦。不過佢呢排真係紅呀,成日都有記者專訪佢,又多新聞。」

途人圍觀
拍片當日,詹Sir在新蒲崗工廠區出巡,引來不少途人圍觀及拍照,這個「硬膠霆瘋」與維園霆鋒一樣,甚有女人緣,其間有女途人上前要求與他自拍,詹Sir說:「估唔到佢咁勁,啲女仔真係會自動埋身㗎。扮佢唔難,最緊要係亂咁噏,同埋學佢啲手勢。」
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popular Posts (Last 7 days)